The 24-year-old director lives and works in Copenhagen, Denmark. In 2017, she took up a directing degree at the National Film School of Denmark and works in animation, fiction and documentary. She is passionate about the authentic representation of young women, queer issues and moving storytelling. Since 2013, she has been a freelance director, cinematographer and editor on commercials, fiction and documentary projects.