Lucile Desamory, born in 1977 in Brussels, Belgium, lives and works in Berlin. She is interested in the frontiers of perception, in the “too much,” the esoteric, the falsified – in the spurned narratives. She combines film, painting, drawing, embroidery, collage, and her voice into larger webs such as video installations, films, or performances. Many projects are collaborations. Her films and art works have been shown internationally.