Born in Morocco in 1950, she grew up in Uruguay and Paris where, in the early 1970s, she began working as a photo journalist. In 1981 she travelled as a photographer for a French magazine to New York. Two years later she met David Wojnarowicz and the two embarked on a friendship and collaboration on posters, videos and photography. In 1986, she returned to Paris but then went back to New York in 1988 to help Wojnarowicz with his work after told her he was HIV-positive. In 1991, a year before his death, Wojnarowicz asked her to travel with him through south-western USA, knowing that it would be his final trip. Since 1992, she has lived and worked in Paris.