This freelance film and television director lives and works in Auckland, New Zealand. He began his career as a television camera operator and has produced, directed and filmed for broadcasters including TVNZ, TV3 and Maori TV as well as producing several videos for the New Zealand government. As a writer and director he made his feature film debut For My Father’s Kingdom.