Born in Toronto, Canada in 1985. She is currently completing her master’s degree in Film Production. In 2018, she participated in the Berlinale Talents.
Born in Toronto, Canada in 1989. She studied Creative Writing and has been working as an actress as well as a screen writer. MS Slavic 7 is her first feature film as co-director.