The members of the Youth Jury Generation 14plus with the film team which was awarded with a Special Mention.
Born in London, UK in 1994. His first short fiction film as a writer and director, Four Quartets, premiered at the BFI London Film Festival in 2018 and screened in the 2019 Berlinale Generation section where it received a Special Mention from the Youth Jury. toni_with_an_i was commissioned and produced by the BFI and the BBC. He is currently developing his first feature film, Campomarino.