Rosie lives in the same neighbourhood of Vancouver as Áila. Their lives, however, could hardly be more different. While Áila listens to Joni Mitchell on vinyl in her tastefully furnished home, Rosie shares a flat with her child's violently abusive father-to-be and his mother. When Áila finds Rosie standing hurt and barefoot in the rain, she promptly takes her home. Told almost entirely in real time and composed mostly of close-ups, the encounter between the two women constitutes a delicate moment of exchange, which touches upon issues of motherhood, female self-care and the precarious situation of Indigenous women.