As a trained visual effects artist and animator he uses different filmic techniques to help him create his work. He is an award-winning commercials director and has also created music videos and short films. His work has won multiple prizes. His most recent creation is a short animation film for ‘Sesame Street’.
The multi-award-winning writer and director studied screenwriting at the Australian Film Television and Radio School where he now holds guest lectures in story and animation. He has worked in story development and is currently writing for children’s film and television productions.