Born in Jerusalem, Israel in 1982. After studying photography at the Bezalel Academy of Arts and Design in the same city she took a film degree at the Academy of Media Arts Cologne. Since 2012 she has been working as a freelance director, editor and photographer. Her artistic work has won several prizes.