Born in Mumbai, India in 1986, she is a filmmaker who initially studied economics and worked in advertising before, in 2012, taking up a degree in film directing at the Film and Television Institute of India (FTII) in Pune. Her short films have already screened at various festivals including the Cinéfondation at the 2017 Festival de Cannes.