Born in Bangkok, Thailand in 1984. After studying Chinese, he has worked as a screenwriter and script consultant and as a film critic. In 2007, he took part in the Berlinale Talent Campus. Since then, he has made several short films, and in 2012, he began making full-length feature and documentary films.