The weekly market at Wittenbergplatz, from the vendor set-up in the early morning hours to the clean-up in the afternoon, provides an opportunity for sympathetic observation of the customers. The city of market stalls in Berlin’s centre becomes a place where urban and rural intersect. Housewives in a rush meet feisty female farmers, chic ladies, butchers in shirtsleeves, and travelling hawkers.