Born in Tbilisi, Georgia in 1982, he lives and works in Georgia and Russia. He studied at the Gerasimov Institute of Cinematography in Moscow and is an established director of commercials who is now focusing on auteur cinema. His films, including the romantic comedy Love with Accent, have been big commercial hits in both Russia and Georgia.