She studied film production at the Mel Hoppenheim School of Cinema in Montreal, Canada. Her short film The Same House screened at several international festivals. She has been an assistant director and producer on big budget US films shot in Montreal and is currently developing as a writer several factual and fictional television projects. One of her recent productions is the comedic web-series ‘The High Note’ which has garnered a dedicated online audience. She is also developing the screenplay for her debut feature film.