Filmmaker and omnivore John Papola, together with his vegetarian wife Lisa, offer up a timely and refreshingly unbiased look at how farm animals are raised for our consumption. With unprecedented access to large-scale conventional farms, Papola asks the tough questions behind every hamburger, glass of milk and baby-back rib. What he discovers are not heartless industrialists, but America’s farmers — real people who, along with him, are grappling with the moral dimensions of farming animals for food.