Elenore plays with dinosaurs, sharks and helicopters, and her dolls play guitar and drums. Drums, just like Alex, the girl from the class above Elenore who has invited her to a slumber party at her place. Alex’s friends don’t exactly seem thrilled when Elenore shows up. But then she’s only come to hang with Alex. There's some kind of special connection between the two of them. How will Alex act when the other girls notice?