Pier Paolo Pasolini’s scandalous La ricotta [Ricotta, as in the curded cheese] presents the goings-on around a film shoot devoted to the Crucifixion and presided over by none other than Orson Welles (playing a kind of stand-in for Pasolini himself); it is this episode that landed Pasolini with a suspended four-month prison sentence.