Catherine and Virginia are best friends. Last year, Virginia wasn’t doing well, while it’s Catherine who’s struggling this year. Virginia’s parents own a lakeside cabin, the perfect place for a week of mutual wound licking. Sun pours in through the windows, framing the cool green of the trees outside. But this isn’t the refuge it seems and it’s not just the music that awakens the menace in the images. The ripples across the lake and the wan sunlight offer little comfort, to say nothing of the picture of a skull lying forgotten in a cupboard.