A magical love story against the backdrop of tabooed homosexuality and state-sanctioned intrusion into the private sphere. Phan Dang Di uses images from nature and the landscape of the swampy and impenetrable jungles of the Mekong as metaphors for emotional worlds and mental states.
The executive producer, the actress, the director and the actor at the premiere.