An accident at the hotel puts all three in danger. As they escape together across the Greek islands and villages, the couple come to depend on Rydal who speaks fluent Greek and knows people who can help them. Noticing Rydal’s attraction to his wife, Chester MacFarland would much rather be alone with Colette. Before long, MacFarland drops the mask of the fine gentleman and shows his true colours.