Night Will Fall retraces the story of this unfinished film which for decades was known as ‘the missing Hitchcock’. Parallel to the screening of this documentary, the Forum section will present the premiere of the film which has been reconstructed by the Imperial War Museum in London in accordance with Hitchcock’s intentions.