People in love often see the world through very different eyes. Lila and Janek were happy together but then Janek made a stupid mistake. Lila is terribly hurt and refuses to forgive him. Janek tries to gets in touch via Facebook, Skype and his mobile phone but is quickly rebuffed. He cries, begs and swears his love for her, but Lila doesn’t want to see him any more.
It’s the last day of school before the holidays. Everybody knows that Lila and Janek’s relationship is on the rocks. Both teenagers are very much on edge, which is far from easy for their parents. Lila’s behaviour in particular is wilful and demanding. Nonetheless, the adults do their best to support their children. The couple’s endless texting and telephone calls continue. Finally, Lila decides to give Janek one more chance. She doesn’t spell it out directly, but what she expects from him is outrageous. And she expects it to take place on the night of the end of term party by the lake. A coming-of-age drama and thriller cleverly rolled into one, unhurried but utterly compelling.