There’s Dr Wang, who gets dragged into his brother’s illegal money transactions, and his fiancé Kong, who knows that her parents would never accept a blind man as her husband. Then there is Yiguang, who lost his sight in a mining accident and who takes Ma off to a brothel. There’s also the young prostitute Mann, with whom Ma falls in love. The sensitive performances and experimental editing of this film opens our senses to the emotional world of the blind; the work also finds unconventional images to portray in particular their perception of beauty and desire.