In her first feature-length drama Sudabeh Mortezai portrays a Muslim boy caught in the divide between his ideals and reality. The camera stays close to its young protagonist who is on a steep learning curve as he searches for answers to questions about responsibility and honour. A carefully observed, nuanced film that does not preach and goes beyond clichés.