Feo Aladag uses this portrait of an ISAF soldier in Afghanistan to explore questions of affinity and otherness, trust and failure. How humane can your actions be if you are bound by the workings of a strict military bureaucracy? What remains of the ideals of human dignity when you are caught up in a daily struggle for survival?