Bruno roams the streets of Berlin with his head full of questions, gazing behind the many facades and surfaces. He is seeking the soul of the city, that certain something that others might never notice. He unexpectedly meets an ally who immediately understands his way of thinking. Bruno falls in love. Everything would be fine if only his newly found soulmate did not have to move on so soon. Bruno does not have much time to express his feelings.