A boy visits his father's grave with his mother on his fifth birthday. Grey stone and black-clad mourners are all around. The boy plays with his remote-controlled car, jumps over gravestones and gets lost in the rambling graveyard. He discovers the photo of a little girl on a grave. She could be about his age and he plays with her as though she is still alive: she also deserves a present.