Katja and Isabella decide to have a child. However, like many lesbian couples they soon discover that this is much more difficult than they first imagined. Citing legal reasons, most of the sperm banks and fertility clinics refuse to treat them. Fortunately, they are able to find one doctor willing to help - for a large sum. After a while, Katja decides she wants to call a halt to their ‘project’ on account of the toll it is taking on their relationship, not to mention their beleaguered bank balance. But Isabella refuses to give up. She finds a dealer who sells them a kit allowing them to perform the insemination in the comfort of their own home. There are plenty of men on his website willing to sell their sperm for various sums and sometimes one or two additional conditions. And so they begin ‘casting’ for a potential donor – a process that drags on for several difficult weeks.