Are there such things as ghosts? Her new girlfriend at school certainly thinks so. But when the existence of an afterworld is refuted during a lesson Sachi loses the one thing that was keeping her going. All at once, she feels vulnerable and brutally exposed to boundless, unbearable emptiness. In long, intense shots, the director succeeds in creating an unsolvable discord between childlike belief and rational thought. Ultimately, the loss of naïve hope can also be seen as a new beginning.