As always with Kawashima, his protagonists, in particular the woman, are strong characters who fight hard for what they want but must reconcile themselves with a life somewhere between their desires and reality. Based on a novel by the famous author Inoue Yasushi, Kawashima creates a picture of a world committed to nervous change.