A Tamil woman living in devastated north-eastern Sri Lanka. Spending her days pursuing a nun’s routine, she lives with painful memories at a time when her country is still torn by war. Her life is one of isolation and numbness, but gradually, she manages to find new strength. Two people in her congregation help her to find this strength.