What a relief then when a piece of shit is found in the school toilet that’s the biggest anyone’s ever seen and nobody can take away the knowledge of its existence. And nobody will ever forget the other girl either, an unknown fellow schoolgirl. There’s always one. All the rumours and truths are nothing but a gaze directed at this unknown creature.