A young man walks through the woods. He comes across the dead body of a woman. He runs and runs.
He meets a group of young people who have come together to take part in some role play. The borders begin to blur: black and white, white and black merge into one.
The young man continues to run through time. Is this still play-acting, or has fiction become reality?