The office worker Atsumi Kozi and his adult son are both heavy drinkers. A grave accident occurs during one of their drinking bouts. This social satire examines why people drink. Whereas a comedic tone prevails in the first half, the movie develops into a scathing indictment of a society that is willing to accept such behavior. Ryu Chishu’s drinker is a typical Shibuyan figure of excess – his twisted body and exaggerated drunkenness epitomize the whole cruelty of life.