Years later. Alex Nzila, a young French doctor of Congolese origin, travels to Cameroon to evaluate a development project. It’s been a long time since he set foot on this continent, but, instead of finding new prospects, he encounters a destructive, lost man. Like a phantom, Ebbo slips away from his evaluator.