“They say that this story really happened. I don’t know whether there were two boys or three. I don’t know if they were brothers. I don’t know whether they were fleeing for the first time or had tried before. I don’t know what happened to them along the way. All I know is that they wanted to change something about their lives. I know that there are good people and bad people everywhere, and that coincidence often has a key impact on our lives.