After eight years in a remote maximum security prison – for nothing less will do for misjudged geniuses such as Robert Axle – he feels ready to redeem his name and rebuild his lost empire. At least this is our wrong-footed hero’s plan. But first of all, this ex-convict has to convince his twenty-year-old daughter and her quirky, protective roommates to let him live with them in their apartment. Robert Axle has a long road ahead; it is a path that only he can conquer.