In a small town in southern Brazil, a rich farmer’s daughter named Camila is brutally raped and left for dead by the river. A few months later, a mysterious young man, Miguel, turns up in Rio. He is searching for the perpetrator. He begins to follow a young woman named Carol. A strange relationship evolves between the two of them. Carol receives a visit from her brother, Bruno, who lives in Australia. Bruno decides to spend a few days in Rio. The three of them go out to a party thrown by Bruno’s friend, Sazão. Shortly after the party Sazão is attacked and almost clubbed to death. He is not able to identify his assailants. Camila arrives in Rio the same night. She makes a discovery that gives the story an unexpected twist and forces Miguel to make a difficult decision.