Lotte is a soldier. She returns to Denmark, mentally and physically scarred after a foreign mission. Unable to find a job in her native country her father – with whom she hasn’t had much contact – offers her a job working for him as a chauffeur.
Lotte is to drive Lily, a call girl in her father’s employ. Lily is also her father’s mistress. Lotte isn’t bothered by the fact that her father runs a brothel and earns his money with human trafficking. She is more concerned to gain recognition from the father she has always longed to have. Lotte has nothing but contempt for Lily. Though initially sceptical about Lotte, Lily slowly begins to accept her female chauffeur. Before long, the two women fall into a bizarre routine during the course of which they get to know one another better. Lotte learns for instance that Lily is working as a prostitute in order to support her daughter in Nigeria whom she hasn’t seen in five years.