Dick and his friends Donnie and Bug have managed to screw up every job they’ve ever had and have spent plenty of time behind bars. In the short periods in between their arrests they are always on the look out for the next good ‘opportunity’ that will provide them with a carefree life. But their hopes have yet to be fulfilled. Bug has always looked up to Dick, and Dick has always taken care of Bug. When Bug learns that Dick has found himself a proper job in a proper hospital, Bug naturally sees to it that Dick is soon fired.