A. K. shares a flat with two young women named Juliette and Holly. Juliette dreams of being a kind of Florence Nightingale of the developing world. She is currently working behind the counter at the local drug store run by Sardeep, the Indian chemist. Holly is a trained ballerina. Her big dream is to dance with the Royal Ballet. So far she hasn’t been able to earn a single penny with her dancing, and continues to ‘polish’ her skills as a pole dancer at Beechman’s Exotic Gentleman’s Club.
These three distinctive personalities are at the centre of a cinematic tale of everyday life about people who are obliged to take on jobs just to earn a living, but who live in hope of one day fulfilling their dreams. But the paths to one’s goal are sometimes circuitous. And whether we take the path of wisdom or the path of filth, we will eventually arrive at the same enlightened place.