To Eunyoung, however, beauty is no more than an ordinary gift. She only has to walk out onto a street to turn the heads of all the men. At the same time her good looks turn all women green with envy. When her best friend’s boyfriend tries to make a pass at her, an argument ensues that finally destroys the two women’s friendship. Eunyoung becomes increasingly annoyed by all the brazen looks from the men; she also finds it hard to bear the jealous women.