Sophie plays the piano. To her, it’s probably the best thing in life – even though her teacher isn’t always enamoured of her approach to playing the instrument. Unbeknown to Sophie, her boyfriend – rap fan Danko – has submitted one of her recordings to a renowned music competition. It even gets her into the final. But when Sophie appears on stage the jury is gobsmacked by her performance. Where on earth did Danko get the recordings he sent to the pre-selection committee?