“The years went by and I was still a virgin and it was definitely not my plan. Then one day a brilliant idea hit me and I picked an older man. He didn’t know my Mother (thank God!) and he was so old I calculated he wouldn’t be afraid of jail because he of die soon would probably old age. He was, like, thirty three.”