In today's globalized world in which it is so easy to access to our homeland, how can we recognize the exchange between our current circumstances and our identities? It would be easy to depend on our old home and not to go out into a new world. Only the sky that I see for the first time makes me realize that I have already left my past behind. Trails in the sky draw borderlines, letting me leave my past behind and find the new world through wishes.