A man with nothing to do all day decides to take guitar lessons. He falls for his music teacher's flatmate who flirts with him slightly and even has the same name as the Serge Gainsbourg chanson he's struggling to learn - "Laetitia". Not so much a passionate love story as a finely woven, laconic film about what it's like to be just that little bit in love.