An evening in Casablanca. Ney is on his way to his victims apartment in search of revenge. The attack will throw the lives of three people completely off the rails. Ney feels responsible for his little sister and his blind mother. At first he works on building sites, but, when he finds out what two of his best friends are earning with their shady deals, he too decides to cast aside all of his good intentions. He signs up with Mansour, the most powerful boss around, and soon makes his way. Neys mother is anything but pleased. On one of his jobs, Ney becomes embroiled in a shoot out from which he only manages to escape with his life. Neys mother is about to have an operation that will help her regain her sight when Mansour tells Ney the names of the men who shot at him. And so, Ney sets about preparing for the day when he can avenge himself.
Ever since her husbands accidental death, an American woman named Lisa has been living alone in Casablanca, trying to numb her grief with bourbon, and stave off her loneliness with a lawyer named Jalil, who has no family. When she learns one day that a murder has made her the only surviving family member for Suad and Jalim, Lisas life changes forever.