Nanna has just been woken up by a dream she has had about a big family wedding she attended as a child many, many years ago. The memory of this wedding begins to give her an idea. She decides to have a party. A big one. Today! The event she has in mind is a get-together like the ones they had in the old days, with plenty of singing and dancing and laughter and even an argument, if you will. There has to be red wine and old wooden furniture, white tablecloths, and a pig cooked on an open fire. But there must be no party-poopers among the guests. And no outsiders! Not even her useless children may attend. Today she intends to name one of her grandchildren as her successor at the head of the family.