One day she runs into Hsiao-Kang by chance in the park and a tender romance with daily trysts at Shiang-Chyis apartment ensues. What Shiang-Chyi doesnt know is that Hsiao-Kang is now working as an actor in porn films and that these videos are even made in a neighbouring apartment of the building where she lives.
The films puzzling narrative is interspersed by lively and imaginative musical sequences that transport the viewer away from the mysterious things that take place in Shiang-Chyis apartment. Meanwhile, the young womans abode has become a refuge for a number of very strange characters indeed, including a puzzling lady with a suitcase; a man addicted to pornography; the dehydrated cast and crew of a porn film, and a Japanese woman who is suddenly discovered in the lift, unable to move.