Actress Ghasaleh Paksafar (left) and director Gholamreza Ramezani (2nd from right) of Kinderfilmfeat opening film Hayat enjoying the Kinderfilmfest party. They are accompanied by a friend and their interpretor Maryam Tayeb-Haghou.